2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა): მაწანწალა და უპატრონო ბავშვებიძალიან მომრავლდნენ, როგორ უნდა გადაიჭრას ეს პრობლემა?
3.პროექტის აქტუალობა. უსასახლკარო ბავშვების პრობლემა აქტუალური გახდა საქართველოშიც, ქართულ და უცხოურ ფილმებშიც აისახა ეს პრობლემა, ასევე საგნობრივ პროგრამაშიც იქნა შემოტანილი ნაწარმოებები ამ საკითხთან დაკავშირებით.
4.პროექტის მიზნები.: დავანახოთ მოსწავლეებს ეს პრობლემა როგორც უმნიშვნელოვანესი და გლობალური, გამოვიწვიოთ მათში თანაგრძნობა და ემპათია, და ასევე სურვილი- შეძლებისდაგვარად დაეხმარონ მათ ცხოვრების სწორად გაგრძელებაში.
5.მონაწილეთა ასაკი.: 15-16წ.
6.ვადების ხანგრძლივობა.; 20 დღე..
7.მოსალოდნელი შედეგები.: მოსწავლეებში ჰუმანური გრძნობების და ემპათიის, ტოლერანტობის ამაღლება, მათი საზოგადოებრივ საქმეებში ჩართვა.
8.საჭირო რესურსები.რუსული ენის სახელმძღვანელო- ჟორჟი ამადუს ნაწარმოები"ქვიშის კარიერის გენერლები",ქართული ფილმის "გაღმა ნაპირი' დისკი, სუვენირები ბავშვთა სახლისათვის.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები).1):საპროგრამო ნაწარმოების :ქვიშის კარიერის გენერლების" წაკითხვა.
2).ფილმ "გაღმა ნაპირის" ნახვა.
3)სკოლის ფსიქოლოგთან ერთად კითხვარის შემუშავება და გამოკითხვის ჩატარება
4).ორივე ნაწარმოების განხილვა- ანალიზი; პრობლემის მიზეზებსა და გადაჭრის გზებზე საუბარი-დისკუსია.
5),სკოლის ფსიქოლოგთან ერთად გამოკითხვის შედეგების განხილვა.
6)რუსთავის უპატრონო ბავშვთა სახლის ბენეფიციარებთან სტუმრობა.
10.ეროვნულ სასწ, გეგმასთან კავშირი.:1)უცხ.დ.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
3)უცხ.დ.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად მეტყველება.
4)უცხ.დ.VI.17. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
5).უცხ.დ.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის განხორციელება (მაგ., გენეალოგიური ხის შედგენა, კატალოგის შექმნა-წარმოდგენა და სხვა)
6)უცხ.დ.VI.24. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან და ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
12.ხელმძვანელის ელფოსტა ..nanamkheidze2001@gmail.com.
13.პროექტის ვებ-გვერდი|ბლოგი, http://mishka2001.blogspot.com/